Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alfred Bekijk bericht
Volgens mij zit er op de SW50r een brightswitch, dus die kun je simpel aan/uit zetten, maakt dit veel verschil?

Ik heb pas een Morgan PR12 getest; clean was een super geluid!
Met een Brunetti Mercury Box verschrikkelijk krijsend geluid, vermoedelijk een brightcap in de Amp.
Oei, zo'n PR12 lijkt een heerlijk ampje. Ik zit er al een tijdje op te gassen, maar daar moet ik dus niet mijn Mercury Box 2 voor zetten. Da's weer minder, anders had je een drietrapsraketje. Nog andere pedaaltjes geprobeerd?