En als je nou graag een éénkanaals versterker wilt? Mijn ouwe Fender geef ik ook een randje met een paar pedalen.
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Wat Kim zegt
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers