Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 100

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Nee hoor, nou moet ik zeggen, ik ben geen marshall ma en andere marshall producten uit azie fan. Als deze dsl een beetje klinkt zal het voor het geld vast een leuk dingetje zijn, maar ja, de behandeling van werknemers laat nog aardig wat te wensen ook, als of het werktuigen zijn.

Waar precies, door wie en hoe ze worden gemaakt weten we iid niet, maar alsnog, die mij maar de 'echte' dsl.
    Die pedaaltjes die je gebruikt, qua onderdelen niet Azië? Je mooie Engelse Marshall, geen Aziatische onderdelen? De buizen? Heb je een tv in huis, mooi stereo setje? Werkt die computer van je fijn? Etc., etc., etc... Joh, we hebben met z'n allen een laag boter op onze hoofd van hier tot en met, inclusief jij en ik. Ik ben het direct met je eens dat de omstandigheden in bepaalde fabrieken aldaar niet tot onze standaard hoort wat betreft rechten en omgang, maar zolang we het met z'n allen gewoon in stand houden, dan kunnen we beter eerst wat gaan doen aan de mensenrechten daar, alvorens we er middels specifieke voorbeelden schande over spreken. Jij begint?
    Laatst gewijzigd door Brum; 3 september 2012 om 14:26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten