Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 100
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Nee hoor, nou moet ik zeggen, ik ben geen marshall ma en andere marshall producten uit azie fan. Als deze dsl een beetje klinkt zal het voor het geld vast een leuk dingetje zijn, maar ja, de behandeling van werknemers laat nog aardig wat te wensen ook, als of het werktuigen zijn.

Waar precies, door wie en hoe ze worden gemaakt weten we iid niet, maar alsnog, die mij maar de 'echte' dsl.
    Die pedaaltjes die je gebruikt, qua onderdelen niet Azië? Je mooie Engelse Marshall, geen Aziatische onderdelen? De buizen? Heb je een tv in huis, mooi stereo setje? Werkt die computer van je fijn? Etc., etc., etc... Joh, we hebben met z'n allen een laag boter op onze hoofd van hier tot en met, inclusief jij en ik. Ik ben het direct met je eens dat de omstandigheden in bepaalde fabrieken aldaar niet tot onze standaard hoort wat betreft rechten en omgang, maar zolang we het met z'n allen gewoon in stand houden, dan kunnen we beter eerst wat gaan doen aan de mensenrechten daar, alvorens we er middels specifieke voorbeelden schande over spreken. Jij begint?
    Laatst gewijzigd door Brum; 3 september 2012 om 14:26

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Die MA was denk ik gewoon een slecht design ofzo. Aziaten kunnen heus wel amps maken hoor , kijk Bugera, die dingen klinken echt heel goed. En dan in verband met Irak en Iran, dat zijn geen lageloonlanden ofzo hoor. Olie enzo, dat brengt veel op hè
    Ma was niet bedoeld om een schitterende tone the hebben idd, het is/was een instap buizen marshall.
    Aziaten kunnen amps in elkaar zetten net als ieder ander land/continent. Bugera klinkt inderdaad goed, maar kwaliteit, dat niet, het is tenslotte gewoon behringer.

Senior Member

Standaard

Ma was niet bedoeld om een schitterende tone the hebben idd, het is/was een instap buizen marshall.
    Aziaten kunnen amps in elkaar zetten net als ieder ander land/continent. Bugera klinkt inderdaad goed, maar kwaliteit, dat niet, het is tenslotte gewoon behringer.
    Kort door de bocht, heel kort. In verband met dat reverbpedaaltje trouwens, dat is hoogstwaarschijnlijk ook digitaal .

Standaard

Kort door de bocht, heel kort. In verband met dat reverbpedaaltje trouwens, dat is hoogstwaarschijnlijk ook digitaal .
    Klopt, maar dat is toch wel een ander kaliber digitaal als die in een marshall

Standaard

Kort door de bocht, nee hoor. Wat denk je dan, dat de ma boedoeld is/was als om te concurreren met boutique amps en bugera is bedoeld om de bouwkwaliteit van mesa te evenaren voor een zacht prijsje?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Die pedaaltjes die je gebruikt, qua onderdelen niet Azië? Je mooie Engelse Marshall, geen Aziatische onderdelen? De buizen? Heb je een tv in huis, mooi stereo setje? Werkt die computer van je fijn? Etc., etc., etc... Joh, we hebben met z'n allen een laag boter op onze hoofd van hier tot en met, inclusief jij en ik. Ik ben het direct met je eens dat de omstandigheden in bepaalde fabrieken aldaar niet tot onze standaard hoort wat betreft rechten en omgang, maar zolang we het met z'n allen gewoon in stand houden, dan kunnen we beter eerst wat gaan doen aan de mensenrechten daar, alvorens we er middels specifieke voorbeelden schande over spreken. Jij begint?
    Ja, natuurlijk is azie tegenwoordig niet meer te vermijden, tenslotte zit ik nu ook op een ipad te typen (vandaar ook de typfouten ). Mijn favorite current production buizen zijn tenslotte ook chinees net als de tv etc... Maar ik doe wel mijn best zo min mogelijk spchinees spul te kopen.
    Mijn pedalen, het meeste is boutique, maar er zullen vast chinese en andere asiatische onderdelen in zitten, geen ontkomen meer aan helaas.
    Maar we zullen wel meten. We leven tenslotte in een wereld die niet meer bestuurd wordt door politici maar door bedrijven. We zullen wel moeten kopen uit azie.
    Laatst gewijzigd door lespaulnmarshall; 3 september 2012 om 14:48

Senior Member

Standaard

Dus ook je Engelse Marshall he, vol met Aziatische onderdelen, al dan niet vervaardigd door kinderhandjes.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Dus ook je Engelse Marshall he, vol met Aziatische onderdelen, al dan niet vervaardigd door kinderhandjes.
    Tsja... Hoe minder asiatisch hoe beter...

Senior Member

Standaard

Tsja... Hoe minder asiatisch hoe beter...
    Zeg meneertje "weet alles beter". Flikker zo snel mogelijk die iPad uit het raam als je ook maar iets geeft om arbeidsomstandigheden en/of kinderarbeid.

Senior Member

Standaard

zijn wokkels ook aziatisch?

ik wil namelijk ff een bakje halen om deze gezellige discussie te blijven volgen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten