Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 120

Threaded View

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Mr Orpheo heeft al veel te vaak het voordeel van de twijfel gehad. Hij heeft hier de nodige mensen beledigd en uitgescholden. Deels op achterbakse wijze op het Warmoth forum. Als hij een echte kerel zou zijn, zou hij eerst eens beginnen zijn excuus te maken voor zijn gedrag. En dan op dezelfde groteske wijze als hij "afscheid" heeft genomen.
    Ook het leren van de alwetende Mr. Orpheo vind ik zwaar over-rated. Hij heeft erg eenzijdige kennis, maar weet veel mensen vooral te overtuigen door erg hard en veel te schreeuwen. Ik ken behoorlijk wat mensen hier op het forum die zowel qua spel als qua gear kennis heel wat verder zijn dan Mr. Orpheo. Alleen schreeuwen die mensen niet zo hard en veel.

On topic: Mr Orpheo heeft de anti Gibson toon weer goed gezet en toont aan dat lezen erg moeilijk is. Er staat duidelijk in het artikel dat er een onderzoek is en dat er nog geen aanklacht ingediend is. Maar omdat het Gibson is, zal Gibson dus ook wel schuldig zijn.
    ik zeg helemaal niks over aanklacht of onderzoek. in het artikel word ook gezegd dat er hout e.d. in beslag alvast is genomen, en daar heb ik 't slechts over.

Vraag ik me wel direct af... zouden andere toko's dan ook 'fout hout' gebruiken?
    dat is het enige dat ik me afvraag, en ik zet het expres tussen aanhalingstekens, omdat er nog niks definitiefs is. Ik probeer ook zo min mogelijk te zeggen of/dat gibson 'slecht' is ofzo, ik plaats alleen een bericht dat er een onderzoek word gepleegd,meer niet. je legt me woorden in de mond, en dat heb je de vorige keer ook al gedaan. ik heb expres al heel snel mijn 'opiniepost' verwijderd, en toch denk je van alles te lezen.

Kom maar eens met daadwerkelijke citaten van mij in dit topic,en dan praten we wel verder.

@mark o:goh, het zit je echt dwars he? dat je je zo erg laat opfokken door iets op het internet. het zijn maar nulletjes en eentjes, op je computer. take a chill pill, neem ook een pauze van het forum van een maand of 2, ga lekker spelen op je gitaar,met de vrouw, met de kinders, en neem 't niet zo serieus. Leef je langer door.

Biertje?
    Laatst gewijzigd door Orpheo; 18 november 2009 om 22:42

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten