Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
En oh, he, voor mijn vorige post verkeerd begrepen wordt, ieder z'n ding, er is ruimte zat gelukkig voor alle soorten gitaren en hun liefhebbers. Ik wil niemand afzeiken en Orpheo's houten kunstwerkjes al helemaal niet.

Ik snap alleen niet (en van Orpheo al helemaal niet) dat als er iets smaakgebondens als een gitaar besproken wordt, er zo weinig ruimte is voor meningsverschillen. Kennelijk moet iedereen de glorie van Warmoth inzien. Kennelijk moeten we zeggen hee gaaf, een carved tele, cool! Want als er andere reacties komen (hmmz, neptroep ofzo) brandt de discussie los.

Dus hee, als jij het mooi vindt, fijn voor je. Ik vind het misschien k*t. Maar wat ik vind doet niets af aan jou genot of plezier. Of je smaak. Mijn mening is wat het is: mijn mening. Niet de jouwe. En als je een andere mening niet wilt horen moet je niet op een forum posten.

en sjaak1990: sig waardig!

smaakverschil, daar gaat het niet om denk ik af en toe. Het gaat erom dat ik wat post waarvan ik denk dat anderen er baat bij zouden kunnen hebben, maar omdat IK het post, het reden is voor een discussie, mod-edit. overdreven? denk het niet. Ik heb ooit een nieuwe gibson hier gepost (nieuw model), ik werd weggehoond als een fanboy. Paar weken later werd de 2e versie van die gitaar hier door iemand anders gepost, en damn, wow gave gitaar, coole finish, etc etc. Opeens was men wel enthousiast erover. nogal scheef dus.

Smaak is het probleem echt niet. Jij houdt van vintage? top! ik ook. Op een meeting zou ik net zo hard staan kwijlen op jou vintage style firebird of tele (strats heb ik weinig mee ) als over de supernieuwe, hypermoderne RAN V van Tho. Alleen reacties als 'het is niet vintage dus kut' of 'tis geen Fender' of 'als er vraag naar was had Fender t al wel gedaan' etc etc, daar kan ik niet tegen. Als het dan ook nog is 'het is maar warmoth', dan spuw ik vuur. Niet omdat men tegen mijn merkje is, welnee. Omdat het maar weer eens tentoonspreidt hoe beperkt hun blik is, pure tunnelvisie. Er word een oordeel geveld zonder enige kennis van zaken, en daar mag ik me niet aan ergeren. waarom?

mod-edit Almar: Orp; doe 's rustig en kap 's met mensen zwart te maken.