Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 24 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    doe even een stap naar achter, haal diep adem, en bekijk jezelf zoals vrijwel ieder ander op deze aardkloot 16 warmoths zou bekijken. Ja ... nog een stapje naar achter, nog een keer adem halen, nee niet zoals jij je gitaren bekijkt maar zoals een ander ze zou bekijken. Ja .. heb je het. Nou dan kun je ook zien dat het wel een beetje uit de hand is gelopen.

Maar dat zijn natuurlijk wel de leukste dingen.
    En jij kunt het je kennelijk veroorloven, prima. Het is zelfs leuk om te lezen hoeveel je ervan weet en waar je naar zoekt. Nogmaals: mooie collectie.

(maar echt: wel een beetje uit de hand gelopen hoor).

kon het niet laten maar dit vind ik zo'n ongelooflijke bullshit. Elke collectie is dan uit de hand gelopen. Dan is elke vorm van verzamelen dus uit de hand gelopen.

Uit de hand gelopen is pas iets als je er geen controle meer overhebt.

Dit is gewoon een zorgvuldig naar persoonlijke smaak aangelegde collectie. Eentje die ik hoewel mijn smaak niet meer af kan wijken dan die van Orph wel heel erg kan waarderen. Het oog voor detail in de collectie. Het vooronderzoek etc.

hulde en respect.
    Laatst gewijzigd door Saf; 16 mei 2011 om 18:24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

Niet lullen: FOOTOOS!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fiendish Bekijk bericht
    Ik zal het zo simpel mogelijk houden : in deze discussie is er meerdere keren, door meerdere forummers heel kinderachtig en zuigerig doorgezeurd over Orph's nieuwste aanwinsten, en als het dan echt vervelend werd hingen de schuldigen ineens de vermoordde onschuld uit, of waren ze nergens meer te bekennen.
    Ik heb dit spelletje slechts omgedraait en wat uitgebreid door een hele groep aan te spreken, en blijkbaar voel jij je, terugkijkend op je eigen gedrag, dermate aangesproken dat je het als een hoogst persoonlijke belediging hebt opgevat.

Dus de vraag die je je moet stellen is niet of ik het tegen jou had, maar in hoeverre jij jezelf herkend in de ongezouten kritiek die ik heb geleverd op het kinderachtige gedrag van sommigen hier...

(overigens, ik speel dit soort spelletjes al sinds ik in 1989 computers, modems en BBS'en ontdekte, dus we kunnen nog wel een week zo door gaan )
    Ik ga niet een week zo door hoor. Als jij eerst grote woorden spreekt maar daarna niet wil aangeven of je het wel of niet tegen mij hebt, dan vind ik dat jammer. Niets meer, niets minder. Zand erover.
    Laatst gewijzigd door edje kadetje; 16 mei 2011 om 18:46

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik heb al n camera. iets mis mee?

je bedoeld: fotografie-cursus. neuh, geen zin in. kan die tijd beter besteden aan werken (om gitaren te kopen) of gitaarspelen.
    Gheheh ja kan ook. Ik vind het echt machtig mooie gitaren maar die foto's doen ze meestal geen recht aan
    Die 2 met schaduw is wel mooi gelukt trouwens

Btw, over dat verhaal van de collectie. Er struinen hier ook 2 rond met een hele collectie aan superstrats, dat vinden we ook allemaal mooi toch? Ik houd het toch bij jaloezie. Als we het geld hadden had bijna iedereen een hele rits aan de muur hangen..
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Btw, over dat verhaal van de collectie. Er struinen hier ook 2 rond met een hele collectie aan superstrats, dat vinden we ook allemaal mooi toch? Ik houd het toch bij jaloezie. Als we het geld hadden had bijna iedereen een hele rits aan de muur hangen..
    Ook uit de hand gelopen hobby's. Waarbij - nogmaals - "uit de hand gelopen" niet per definitie een slechte bijklank heeft wat mij betreft.

Voor de rest laat Orph zich ook zo lekker op de kast jagen. Kom aan z'n nep-les pauls en gegarandeerd succes!
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Prachtig, gewoon en opnieuw prachtig!
    Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de combinatie van Black Korina (wat een mooi stuk hout!) met Esdoorn, hoewel dit niet eens een bijzonder exotische combinatie is.

En niet zeiken mensen! Orpheo is blij met deze gitaren, dus dan zijn wij (mede-gitaristen) ook blij toch? Hij heeft een fantastische collectie gitaren die niet te vergelijken is met die van een ander, of het nu je smaak is of niet.
    Gear:
    Fender Custom Strat
    Tokai Stratocaster
    Warmoth Tele

Koch Powertone II
    Koch 4x12
    Yamaha VR5000

TC Electronic G-Major
    Boss DS-1 (Keeley mod)
    Boss CE-3
    Roland FC-200

Senior Member

Standaard

als het strats waren geweest, was het allemaal tiptop okidoki. niemand die het raar vind. Maar omdat het les pauls zijn, valt iedereen erover.
    Correctie:

Ik denk dat het met name vreemd gevonden wordt omdat het geen GIBSON les pauls zijn; als het wel Gibson's waren geweest had je enkel wat anti Gibson figuren over je heen gehad en had de rest zich met tranen van jaloezie of bewondering aan je collectie vergaapt...

Gezien het Warmoth betreft trekken een hoop mensen het blijkbaar niet en vinden ze een aanval openen op je collectie maar wat leuk.

Tuurlijk helpt het ook wel mee dat je jouw smaak keihard blijft verdedigen;je hebt nogal een uitgesproken mening en dat is je goed recht natuurlijk.

Het is enkel zo jammer dat het elk topic weer nodig is om zo in de verdediging te gaan...

Anyways,ik blijf je topics uiterst vermakelijk vinden (en de bitchfights die ontstaan stiekem ook wel,leuk leesvoer)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht
    Het is enkel zo jammer dat het elk topic weer nodig is om zo in de verdediging te gaan...
    inderdaad..
    is jaloezie in dit topic al genoemd?

die blanke afgelakt/geoliede vind ik nog altijd de prachtigste!
    (zijn er al update foto's?)
    no life without music

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    wat hebben ze allemaal hetzelfde:
    [x] elektrische gitaren
    [x] body shape
    [x] over de top kleuren
    [x] twee humbuckerts die het doen (nephumbuckerts tellen niet)
    [x] hout met arrogant veel nerf
    [x] warmoth bouwdoos
    [x] snaren
    [x] knoppies
    [ ] jengelstengel

Nou hiero. Het enige onderscheidende is eigenlijk dat ze niet allemaal zo'n jengelstengel hebben. En wanneer gebruik je die nou helemaal? Of zit jij serieus de hele hele tijd te jengelstengelen? 16x hetzelfde dus.

Wat ze verder gemeen hebben is dat jij er blij mee bent. En aangezien ze jouw gitaren zijn, is de rest van de discussie absoluut niet boeiend. Big f'ing deal dat het voor sommige mensen 16 kleurige gitaren zijn.
    oh boy...

ander hout, andere tone, andere pickups, andere tone, andere scale, andere tone.

dat de vorm hetzelfde is, doet daar toch niks aan af?

en zo belachelijk veel nerf hebben ze niet allemaal. over the top kleuren? tiger eye, redelijk standaard, net als 2x sunburst, 6x naturel, trans blauw en trans groen. doet PRS ook, big fuckin deal.

en het zijn er wellicht 2 of 3 waar de middenpickup niks doet, bij de rest is het gewoon werkend.

Ik begrijp je probleem gewoon niet zo heel goed. ander hout, andere bruggen, andere houtsoorten, andere mensuur, andere pickups.

als het strats waren geweest, was het allemaal tiptop okidoki. niemand die het raar vind. Maar omdat het les pauls zijn, valt iedereen erover.

alleen omdat ze allemaal dezelfde vorm hebben, is het een issue.

dat is zoiets als dat een 54 strat gelijk staat aan dat ding van Vai, petrucci, of wellicht zelfs die eric clapton-sig...
    Oh boy indeed...

Ik dacht toch dat ik het er dik genoeg bovenop gelegd had.

Doe niet zo moeilijk joh, laat je niet opfokken. Je hebt een mooie collectie, waar voor mij de collectie nog het mooist is (ik heb niet zoveel met de individuele gitaren). Ik heb er geen probleem mee. En die collectie is jouw verdienste. Geniet ervan en laat ze toch lullen man!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    Oh boy indeed...

Ik dacht toch dat ik het er dik genoeg bovenop gelegd had.

Doe niet zo moeilijk joh, laat je niet opfokken. Je hebt een mooie collectie, waar voor mij de collectie nog het mooist is (ik heb niet zoveel met de individuele gitaren). Ik heb er geen probleem mee. En die collectie is jouw verdienste. Geniet ervan en laat ze toch lullen man!
    weet ik joh. maar ik reageerde expres zo 'over the top', omdat als iemand anders dat had willen zeggen, ik 'm gelijk het gras voor de voeten wegmaai.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten