Hmmm da's waar.
Printable View
Hmmm da's waar.
Nou misschien kan je je nog herinneren dat je mij redelijk de les leesde over mijn post mbt tot een Gibson en vond dat ik niet zomaar dat soort dingen in dit topic moest zetten omdat dat topic vervuiling was. Dat ging over het feit dat de adverteerder er reissue bij had gezet was volgens mij niet zo was (en overigens ook echt niet zo was). Toen kreeg ik van jou het advies om de adverteerder te mailen, bellen, rooksignalen te sturen maar niet in dit topic want dat was topic vervuiling. Maar nu mag er wel gepost worden over al dan niet betrouwbaar (dat een Ric niet betrouwbaar zou zijn vind ik overigens ook gelul van de bovenste plank) en over het geluid. Dat lijkt mij dan ook niet echt dit topic thuis te horen want is geen oplichting of bewuste misleiding (en dat zijn jou eigen woorden).
He stelletje wijven, on topic graag! :makeup:
Ik gaf aan dat de verkoper gebruik maakte van die verwarring dat is idd juist maar goed ... dat mag dus en prima ... als dat zo is dan is dat zo. En als je vervolgens zelf wel mag posten over al dan niet betrouwbaar en of geluid vind ik het eigenlijk ook wel prima. Vraag me alleen af of je die man dan gemaild hebt of gebeld over het feit dat hij onjuist stelt dat zijn Indie betrouwbaarder is als een RIC en dat het geluid tussen die 2 toch wel erg verschillend zijn voordat je het hier gepost hebt.
Maar goed, in zijn algemeenheid valt het soms op dat enkele personen hier vinden dat ze meer mogen omdat ze meer ervaring hebben, meer gitaren vastgehouden hebben of meer van die redenen. Zodra er iets gezegd wordt wat ze niet prettig vinden wordt een een gezellig linkje van CCR geplaats en ga zo maar verder en op het moment dat ze door wie dan ook aansproken worden op het feit dat ze het heel misschien fout hebben of niet correct en of juist reageren ontaard het in een cyber bar brawl. Erg jammer maar schijnbaar is dat niet anders.