Krijg wat.. ik heb twéé(!!) punten?! :D
En ik was al zo blij met die ene punt.. er is dus nog iemand zo gul geweest mij een punt te geven?
Twee punten! Naaaah, verbaasd me dat ik uberhaupt punten heb. :D
Printable View
Krijg wat.. ik heb twéé(!!) punten?! :D
En ik was al zo blij met die ene punt.. er is dus nog iemand zo gul geweest mij een punt te geven?
Twee punten! Naaaah, verbaasd me dat ik uberhaupt punten heb. :D
Whoohoo nr. 49 is tenminste 1 iemand hier die van archtops houdt dus.. :D
de White Falcon is ook een archtop;)
... oops
holy cow!!! ik heb gewonnen :)
Uit de grond van mijn hart: MERCI GASTEN.
Speechke dan maar zeker?
Ik herinner me nog mijn post waarin ik mijn aanvankelijke kandidaat (ouwe 335) - dank voor de schop onder mijn kont, Zeppo - toch maar wisselde voor de Guttlin Supreme Tux. Ging er toen vanuit dat ik mijn kansen daarmee de grond in boorde.
Zeker toen al vlug de geile LP's, bronstige Gretschen, sexy Fenders, stoere Jacksons enz... me hier om de oren vlogen. Never vanzeleven gaan ze hier the odd zelfbouw punten geven, dacht ik toen.
Wist al wel dat er gasten op het (zelfbouw) forum waren die het concept Guttlin een warm hart toedroegen maar had nooit gedacht dat ik ook veel stemmen zou krijgen van wilde bende van electrische gitaar-forum.
Verkiezing van mooie gitaren is een beetje een rare zaak omdat het begrip "mooie gitaar" volstrekt subjectief is. Zelf dacht ik dat mensen zich voornamelijk zouden laten leiden door criteria zoals merk, vintage, reputatie enz... (ikzelf ben op dat vlak ook een oridinaire merken annex vintage slut, cfr mijn aanvankelijke inzending...) Niets bleek minder waar. Respect voor de openmindness hier op gitaarnet!
Dat een zelfbouw zo wordt gewaardeerd is echt wel een opsteker. Ik schat de waardering van dit forum heel hoog in omdat ik zo'n anderhalf jaar geleden door het lezen in dit forum ben begonnen met gitaarbouw, en ik heb letterlijk alles wat ik moest leren, gehaald uit de zelfbouwtopics.
Apprecieer ook erg de erkenning van het ontwerp - blood, sweat and tears heeft het me gekost iets te vinden dat balanceerde tussen "nog niet gedaan" en "toch aanvaardbaar want niet te extreem".
Badman ! en anderen die de zaak op een rustige manier in goede banen leidden: grrreat job.
Zelfbouwers en andere supporters: dikke merci voor de steun en aanmoedigingen bij mijn projecten, big deal.
Uiteraard dikke proficiat aan alle andere winnaars en deelnemers. Er zijn er heel wat die meer punten verdiend hadden imo.
and finally, to put things in perspective, een quote aan het begin van dit topic ...
cheers, barno
http://i178.photobucket.com/albums/w...a/Applause.gif
en nu bouwen jij! :satisfie:
Graag gedaan, echt! Nu hebben we ook een leuke statistiek bij de hand van wat de gemiddelde gitaarnetforumer als 'vet' aanziet. (kan je je kansen volgend jaar wat aanscherpen? ;) ).
Proficiat nogmaals aan de winnaar(s)!
wow daadwerkelijk hebben 2 mensen op mij gestemd haha !
met 16 punten sta ik toch mooi op de 40ste plaats met mn les paul custom ^^
bedankt pepe en blokkie :hippie:
Mijn lelijke frankenstrat heeft lekker plaats 38 gehaald!
Danku!
Hey Badman! Ik vond het een ontzettend gaaf initiatief, en ook tot de naadjes uitgewerkt! Volgend jaar weer? :) En misschien heb je nog wat leuke andere alternatieven voor contests (meest veelzijdige setup bijvoorbeeld?)
Echt leuk was dit!
Tis je van harte gegunt Baco, het is eigenlijk de enige gitaar die dit hier MOCHT winnen. Het kon niet anders. Op vlak van originaliteit steekt hij met kop en schouders boven de anderen uit, en op vlak van stijl heeft hij wel iets van de stijl-icoon: de corvette:
http://www.shiawasseehistory.com/ima...61corvette.jpg
De combinatie van deze twee sterke punten moet gewoon resulteren in de winst van dit topic.
Van harte gefeliciteerd
whoohoo!!! Zilver voor de orgasmotele!
ik had eerlijk gezegd minstens orreltak nog boven mij verwacht..
Gefeliciteerd Barno, geheel terecht de winnaar!
nu moet ik snel iets inelkaar flansen voor de 2009 verkiezingen :)
Badman! Thnx voor al het werk wat je er in gestopt hebt! Niet gering!
Barno: gefeliciteerd man.
Lachen dit.
Van harte Barno. Volkomen terechte titel!
Maar waarom staat Hendrix2 zo laag? Dat was minimaal een top10 klassering waardig!
Ondanks dat er nogal wat wanstaltige gitaren boven de mijne zijn geeindigd heeft absoluut de mooie/leukste/meest afwijkende gitaar gewonnen.
Barno gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Barno zwaar terechte winnaar in mijn ogen
Ik ben wel benieuwd wie mijn Horizon nou nog 3 puntjes heeft gegeven want ik kan de vote niet vinden :D:D
Volgend jaar zeker en vast opnieuw!
Een 'meest veelzijdige setup', of 'meest vette setup' lijkt me ook wel te doen. Alleen heb je dan het probleem dat bij een volgende verkiezing de foto's praktisch dezelfde zullen zijn, met het verschil van 1 gitaar ofzo... Lijkt me al bij al minder interessant.
Tof, die gitaren van Barno, leuke site ook.
Of het wat voor mij is, weet ik niet, wellicht als de body een ietsje minder extreem zou zijn wel, maar toffe ontwerpen, dat zeer zeker.
Bedankt Badman :D Ik had het excel bestand al bekeken maar zag niet dat er nog een blad voor zat :)
Erg geslaagde verkiezing lijkt me zo hoewel mijn ESP natuurlijk veel mooier is dan een Jackson Soloist (muahahaha:seriousf:)
Een zelfbouw op de 1e plaats, te gek!
Gefelie Barno, het is zeker een mooie 1e plaats!:cheerup:
Barno, gefeliciteerd!
Joepi, ik had twee punten. Degene die op mij heeft gestemd, bedankt!
hey Barno,
gefeliciteerd man!
Zelf sta ik 23ste, ik ben aangenaam verrast :D!
Nog véél succes met bouwen en doe vooral zo voort!
26e!!!
een subtopper! :rockon:
Barno, van harte gefeliciteerd met je eerste plaats. Mooi dat zelfbouw gewaardeerd wordt.
Zelf ben ik heel tevreden met de 7e plek in dit geweld van mooie gitaren.
Badman, ik vond het een leuk initiatief, volgend jaar weer zoiets?
Groeten,
Pie_err
Nu ben je natuurlijk wel verplicht om naar de "almere-meeting" te komen met het winnend exemplaar ;)
Gefeliciteerd Barno, ook bij mij op nummer 1 in de lijst! Terecht een prachtige gitaar! :)
6... leuk! Da's het begin van 666 :D
tof, goed bezig!
ik vraag me trouwens af hoeveel van de gitaren ook daadwerkelijk uit 2008 komen!
Smaken verschillen, maar ik vind mn Strat de mooiste(A)
http://i38.tinypic.com/2moz23t.jpg
EDIT: OMG, ik heb dit topic totaal niet goed genoeg bekeken, de contest is al afgelopen! Shit jammer..
Sorry voor mijn voorbarige actie!
Van harte gefeliciteerd Barno!:D