Laatst gewijzigd door mikeyaxeman; 8 december 2008 om 23:01
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Hey Badman! Ik vond het een ontzettend gaaf initiatief, en ook tot de naadjes uitgewerkt! Volgend jaar weer?En misschien heb je nog wat leuke andere alternatieven voor contests (meest veelzijdige setup bijvoorbeeld?)
Echt leuk was dit!
Tis je van harte gegunt Baco, het is eigenlijk de enige gitaar die dit hier MOCHT winnen. Het kon niet anders. Op vlak van originaliteit steekt hij met kop en schouders boven de anderen uit, en op vlak van stijl heeft hij wel iets van de stijl-icoon: de corvette:
De combinatie van deze twee sterke punten moet gewoon resulteren in de winst van dit topic.
Van harte gefeliciteerd
whoohoo!!! Zilver voor de orgasmotele!
ik had eerlijk gezegd minstens orreltak nog boven mij verwacht..
Gefeliciteerd Barno, geheel terecht de winnaar!
nu moet ik snel iets inelkaar flansen voor de 2009 verkiezingen![]()
...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.
Badman! Thnx voor al het werk wat je er in gestopt hebt! Niet gering!
Barno: gefeliciteerd man.
Lachen dit.
Kaminski on Spotify https://open.spotify.com/album/3i96d...Q3u7fR-oPs8RHw
Van harte Barno. Volkomen terechte titel!
Maar waarom staat Hendrix2 zo laag? Dat was minimaal een top10 klassering waardig!
Gezocht: Ibanez DE7
Ondanks dat er nogal wat wanstaltige gitaren boven de mijne zijn geeindigd heeft absoluut de mooie/leukste/meest afwijkende gitaar gewonnen.
Barno gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Barno zwaar terechte winnaar in mijn ogen
Ik ben wel benieuwd wie mijn Horizon nou nog 3 puntjes heeft gegeven want ik kan de vote niet vinden![]()
Gear
ESP Horizon NT
Aria Pro II RS-Wildcat
Epiphone Les Paul Special II TE KOOP!!!
----------------
Line 6 Spider II 30 TE KOOP!!!
----------------
Oorspronkelijk geplaatst door tomluijten
Favorieten/bladwijzers