Sonus Places is open! Een gratis zoekmachine voor muzikanten in Nederland
Hey hey!
Voor wie interesse heeft: Sonus Places is open voor het publiek. Het is een zoekmachine voor de Nederlandse muzikant, podcaster of creatieveling. Oftewel: iedereen die iets met geluid doet en op zoek is naar een geschikte ruimte. Het is een volledig gratis site waar je heel eenvoudig door het hele land kunt zoeken naar oefenruimtes, opnamestudio’s en meer.
Ik nodig je uit om het eens te proberen! Als het goed is staan de meeste bedrijven er inmiddels op, maar voel je vrij om iets toe te voegen. Dat kan door ons een bericht via de site te sturen of natuurlijk gewoon hier.
Bedankt!
Sonus Places - De muzikantenzoekmachine:punk:
Ik zoek 18km rondom Breda en de eerste zit in Almelo. Rijd ik blijkbaar al jaren om…
Ik kom momenteel in drie ruimtes en die staan er geen van allen op.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Pepe
Ik zie er 2 in Breda, Soud Dog en Phoenix
Nu werkt het bij mij ook. Denk gisteren een foutje gemaakt met zoeken op mobiel. Ik vind het ook wel wat onhandig dat je filters (bijv. de ingevulde 18 km) niet zichtbaar wordt in het selectieveld. Daar blijft de default waarde staan waardoor het niet zichtbaar is of je die filter al hebt ingevuld of niet. Wellicht is daar wat fout gegaan.
Ik zie nu bijv. Sound Dog (daar keek ik specifiek naar gisteren omdat ik daar repeteer) wel staan.
Enniewee, ik zoek nu op Waalwijk, 30km, oefenruimte.
Op de volgende pagina is het eerste resultaat een studio in Aalsmeer, dat is niet binnen 30km, en een studio in Sprang-Capelle, naast Waalwijk.
Maar ik zou zeggen als ik zoek op Waalwijk, zet die dan ook bovenaan en daarna oplopend op afstand. Dat sluit het beste aan bij de zoekopdracht.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...883cf74523.jpg
Daarnaast lijkt ook heel mijn filter op Oefenruimte niet meegenomen. Ik wil die studio's dan helemaal niet zien maar daarvoor moet ik op bovenstaande pagina nogmaals oefenruimtes selecteren. Dan staat Studio PlakZat wel bovenaan (die zocht ik ook want daar repeteer ik met een andere band). Ik mis daar wel bijv. De Mads in Waalwijk.
Hoewel ik enige alfabetische volgorde op plaatsnaam niet kan ontdekken toch maar even een poging gewaagd om naar pagina 2 door de klikken in de hoop daar nog wat te vinden. Daar krijg ik dan de melding 'niks gevonden'. Waarom dan een optie om door te klikken?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9cab6e5338.jpg
Als ik dan via de back-button terug wil naar pagina 1 zit ik weer op de homepage waar ik opnieuw mijn zoekopdracht moet invullen.
Het is zeker nog geen soepele gebruikservaring.
Maagoed, ik zoek dus een repetitieruimte in de regio Breda - Waalwijk en ik waardeer het initiatief ;)