Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
Leuk initiatief en kan zeker heel handig platform zijn voor muzikanten.

Ik keek bij opnamestudios maar het lijkt er op dat het bladeren door de pagina's niet werkt. Ik kan alleen op de eerste pagina kijken.
Daarnaast kan ik ook de filter nog niet gebruiken. Gaat er gefilterd worden ook op genre bij de opnamestudios? Dat lijkt me wel heel handig, iedere studio kan natuurlijk ieder genre opnemen, maar je merkt toch dat een studio vaak wel gericht is op een bepaalde muziek.
Bedankt voor het bezoeken van de site!
Bladeren door de pagina's werkt prima voor mij en heb daar nog geen andere meldingen over gekregen.
Mag ik vragen hoe je de site bekijkt? Mobiel? Desktop? Welke browser? Wat dat moet uiteraard gewoon werken.

Betreffende de filters:
Dat is iets wat beetje bij beetje op de site gaat komen. Het was een enorm werk voor me om alle bedrijven er in te krijgen met de basisinfo (site url, foto, tel nr etc).
Als ik alle kenmerken van een bedrijf (parkeerplaats, muziekgenre, koffie, wc, invalide etc) er ook nog moest inzetten dan was ik nog veeeel langer bezig geweest.
Komende tijd ga ik elk bedrijf mailen en ze de keuze geven om zelf de listing (gratis) aan te passen en alle filters/kenmerken die ze willen zelf toe te voegen of ik kan het voor de doen als ze me het doorgeven.

M.a.w. de bedoeling is dat er steeds meer zal komen om op te filteren. Maar daar zal enige tijd over heen gaan en hangt dus ook van de bedrijven zelf af, hoeveel zin ze hier in hebben.