Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonus Studios Bekijk bericht
Heb je helemaal gelijk in. Daarom des te meer redenen om het een dynamische, interactieve site te maken met een forum en vele andere opties waardoor mensen hopelijk terug blijven komen. En elke dag komen er natuurlijk wel nieuwe muzikanten bij in dit land.
Ik zit eens in de zoveel tijd in een soortgelijke discussie met onze directeur. In zo'n geval zeg ik dat ik helemaal mee ga in de logica van Pepe en dat ik in mijn 25 jaar ervaring met Gitaar.net en daarna Gitaarnet.nl vooral heb gezien dat ledenaantallen fors teruglopen en een van beide er volledig mee gestopt is. De rol van fora als informatievoorziening en community is grotendeels overgenomen door social media en YouTube wat al helemaal in het leven van gebruikers is ingebed. Daarbij doet nu ook AI op grote schaal z'n intrede. Ik ben dus op voorhand niet overtuigd en zou eerst meer onderzoek doen alvorens hier tijd en geld aan te besteden.

Waarschijnlijk wordt het dan door het bestuur doorgedrukt en mag ik als operationeel verantwoordelijke zelf over een aantal jaar gaan vertellen dat het geen succes is geworden.
Ik zeg dan altijd "dit was vooraf gedefinieerd als een van de meest waarschijnlijke uitkomsten".
Want je kan wel blijven roepen "ik zei 't toch", maar na een paar keer gaan mensen dat irritant vinden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonus Studios Bekijk bericht
Ik doe dit omdat ik het oprecht leuk vind om te doen.
Dat is voor een hobby project het belangrijkste en volgens mij is het ook nog eens heel leerzaam