Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 178 van 178 EersteEerste ... 78128168176177178
Weergegeven resultaten: 1.771 t/m 1.780 van 1780
  1. #1771
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Babylon
    Berichten
    55.851

    Standaard

    Ik ga proberen Breda Barst te bezoeken dit jaar.
    Ben er niet meer zo mee bezig, maar een oud maatje van me wees er pas op, en 't is één van de weinige dingen die nog die ouderwetse Indi vibe heeft.

    Maandje geleden bij Muse geweest op het Malieveld.
    Was mijn eerste grote concert, zo niet eerste concert, na corona.
    Was gezelllig.
    Bijzonder om weer eens mee te maken.
    En ik heb nog steeds niet veel met Muse, behalve live.

  2. #1772
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    17.169

    Standaard

    Vandaag start hier het BRIDGE Guitar Festival Eindhoven, onderdeel daarvan is het gratis toegankelijke BRIDGE Around Town Saturday waarbij ik zie dat Therapy? op de Markt speelt
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #1773
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    17.169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Vandaag start hier het BRIDGE Guitar Festival Eindhoven, onderdeel daarvan is het gratis toegankelijke BRIDGE Around Town Saturday waarbij ik zie dat Therapy? op de Markt speelt
    De weergoden zaten mee en het was wederom een goed concert. Het valt me wel op dat de band erg leunt op het succesalbum Troublegum van >30 jaar geleden. Ze hebben een hele ris aan albums uitgebracht, maar op enkele nummers na komt de hele set van dit album.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #1774
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.779

    Standaard

    Ik heb vooral festivals in het verschiet, en een enkel concert

    13-06 Op de Tôffel Vierlingsbeek (gratis, hier om de hoek)
    21-08 The Casualties Essen
    22-08 Working Class Anthems Oberhausen
    04-09 Arnhem Punk Fest
    21-11 Revolution Calling Eindhoven
    12-12 Once A Punk Herentals België

  5. #1775
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    763

    Standaard

    Er zijn van die bands die je je hele leven al volgt, maar het komt er maar niet van om een keer live te kijken. Voorop gesteld dat ik in het verleden nare ervaringen heb gehad bij concerten, waardoor optredens alleen maar stress geven bij mij. Dan speel ik liever ergens zelf. Toch de stoute schoenen aangetrokken omdat het deze keer een kleine zaal is en ook nog vlakbij. Dus in oktober naar Uriah Heep in de Phil in Haarlem. Ben benieuwd.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  6. #1776
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    2.170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Er zijn van die bands die je je hele leven al volgt, maar het komt er maar niet van om een keer live te kijken. Voorop gesteld dat ik in het verleden nare ervaringen heb gehad bij concerten, waardoor optredens alleen maar stress geven bij mij. Dan speel ik liever ergens zelf. Toch de stoute schoenen aangetrokken omdat het deze keer een kleine zaal is en ook nog vlakbij. Dus in oktober naar Uriah Heep in de Phil in Haarlem. Ben benieuwd.
    Ben ooit wel eens naar Uriah Heep geweest in de Boerderij in Zoetermeer, was echt heel tof met die gasten van Uriah Heep! Veel plezier!!!!

  7. #1777
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ben ooit wel eens naar Uriah Heep geweest in de Boerderij in Zoetermeer, was echt heel tof met die gasten van Uriah Heep! Veel plezier!!!!
    Ah, mooi vooruitzicht. Thnx man!
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  8. #1778

    Standaard

    Volgende week Bettie Serveert eindelijk zie ik hen live

  9. #1779
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    17.169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freesoul Bekijk bericht
    Volgende week Bettie Serveert eindelijk zie ik hen live
    Ik dacht dat ik veel bands laat voor het eerst zag. Nota bene Nederlandse bands als The Scene, Claw Boys Claw en ook Bettie Serveert zag ik allemaal al niet meer in originele bezetting. Maar dan vervolgens wel meerdere keren als een soort inhaalslag Ik zie dat Bettie Serveert in Mei volgend jaar in De Effenaar speelt, dus wie weet...
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #1780
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.825

    Standaard

    4 juli Patronaat


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top