Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.
Nee, hier heb je een paar azijnzeikerds die het beter weten en vast ook kunnen, 'het is ruk, klinkt ondermaats', en als je ze dan vraagt 'joh, luister effe dát specifieke stuk. Klinkt dát nog steeds ondermaats of hooguit aanvaardbaar voor je?', dan geven de heren niet thuis.
Ben d'r klaar mee, dacht iets tofs te posten hier, maar het is dezelfde brigade die ...tja...vul zelf maar in.
Gezocht:
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.
Heren, heren!
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook Donald Trump met een lamp zijn.
1) Nee, staat nergens
2) idem
3) Ja, dat is het
4) Heb ik twee keer gedaan; blijf het ruk vinden; wel thuis gegeven dus.
Jouw probleem, Speedy, is dat je geen andere mening kunt verdragen. Jíj vindt het tof, en omdat ik dat niet vind ben ik een azijnzeiker.
Het is mooi dat je er klaar mee bent, dan hebben we dat gezeik - om maar even in die term te blijven - ook niet meer (voor zolang als dat duurt natuurlijk)
“Goed kauwen, dat ’t gelijkmatig in je bloed komp”
Van Kooten & De Bie
Gezocht:
Laatst gewijzigd door Fusion; Vandaag om 22:12
Gezocht:
Favorieten/bladwijzers