Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Mwah, het moge duidelijk zijn dat je in al je verwoede pogingen niet slaagt. Is het dan volhardendheid, eigenwijsheid of vooral de drang naar aandacht? O ja, hierop reageren is niet nodig, ga ik namelijk ook niet meer doen.
    Ik probeerde voor de zoveelste keer dit forum weer wat meer richting gitaar en zo te krijgen. Bedankt voor jouw aandacht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Jajaja, ik had het verkeerde gelinkt en kan niet meer terugvinden welke ik bedoelde, maar deze dus niet. Meestal heeft hij wel informatieve filmpjes. Zoals deze bijvoorbeeld.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Leuk ding. De NUX MP-3 Mighty Plug Pro doet in principe hetzelfde voor de helft. Maar die AI vertaling verkoopt 't natuurlijk wel.
    Haha en toch maar besteld. Misschien wordt t na 20 jaar gitaar spelen maar eens tijd om wel versterkt te oefenen c.q. pielen

Senior Member

Standaard

Ik speelde thuis altijd zonder versterker en leende er eentje, een Sessionette 75, om op te treden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik speelde thuis altijd zonder versterker en leende er eentje, een Sessionette 75, om op te treden.

Heb vroeger een gehad. Raar ding. Keihard clean kanaal zonder enige "give". Ontiegelijk vies scheur kanaal. Te klein kastje met gesloten achterkant waardoor dozig geluid. Schel en knallerig. En wanneer je een externe speaker aan sloot bleef de eigen speaker ook aangesloten, de enige keer dat ik het ding live gebruikte sloot ik hem aan op mijn 4x12, speelde drie nummers en toen kwam er een rookwolkje uit maar geen geluid meer. En dat terwijl ik in het eerste nummer mijn Marshall had gemold.

Heb de afgelopen jaren nog een paar keer een Sessionette in huis gehad, om na te kijken en te verkopen voor mensen. Het is mijn spul niet, bleek elke keer weer. Brrr.

Tonex is best goed, zo'n plug lijkt mij niks want ik vermoed dat ie bij mij geen lang leven zal hebben (ik ben onhandig) en ik houd niet van met een koptelefoon spelen. Maar het Tonex systeem werkt prima, zeker nu ze eindelijk de ergste tekortkomingen uit de software hebben gehaald (helaas niet allemaal). Ik gebruik de software nog, had het grote pedaal maar die heb ik weer verkocht vanwege de destijds nog dramatisch slecht functionerende software. Moet zeggen dat ik de Neural DSP Nano Cortex beter vind qua geluid en speelgevoel. Ik denk dat de Tonex ook niet zo'n goede IR-loader heeft. Maar de nano bevalt zo goed dat ik afgelopen week mijn laatste versterker verkocht heb. Ik zie me toch niet meer met een band in een busje door het land crossen. Morgen komt er nog een Hotone Pulze Mini binnen voor op de bank. Voor thuis in mijn gehorige doorzonhut is het digitale spul een stuk praktischer dan een buizenbak.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

De Sessionette 75 die ik destijds leende deed het prima met de Marshall 4x12 die ik gelijktijdig óók leende. Dan was je gelijk die zaklantaarn qua geluid kwijt. Met een paar vellen gaffa tape kwam je op hetzelfde resultaat trouwens.
    Dit was vóór de beamblockers, waar veel mensen hier een forse zaadlozing van kregen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten