Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 54 van 54
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Heu? Ze hebben toch nauwelijks vestigingen uit de grond gestampt? Vestiging Rotterdam was Peter Verspuy, Apeldoorn was Feedback (toch?) en Antwerpen, was dat niet voorheen Key Music?
    Niet uit de grond gestampt - overigens doe je dat eenmalig - maar wel in stand gehouden, en dat zijn repeterende kosten, elke dag/week/maand weer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    ...met een Action om de hoek verkoopt ook Bax een stuk minder batterijen.
    Kijk, daar heb je het al. ’t Is gewoon de schuld van de Action.
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Action heeft als prijskraker geen moeite met zijn product placement, het probleem van Blokker.

Waarom de consument je winkel niet platloopt is meestal een marketing ding en je kan Bax niet verwijten dat ze daar op bezuinigen.
    Maar volgens mij was de consument niet het probleem van Bax, dat was Bax zelf.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Niet uit de grond gestampt - overigens doe je dat eenmalig - maar wel in stand gehouden, en dat zijn repeterende kosten, elke dag/week/maand weer.
    Tegelijk is het ook repeterende omzet. Of die verhouding gunstig is of niet weet ik niet want daarvoor heb ik de cijfers niet. Maar zo'n faillissement is wel een uitstekend moment om schoon schip te maken want je bent van je huurcontracten af en geen gedoe met ontslagvergunningen. Normaliter ga je dan alleen door met dat wat geld oplevert.

Het kan natuurlijk zijn dat je denkt, die winkels draaien al jaren rode cijfers en ik ken nog wel iemand met 15 miljoen. Laat ik die daar verdampen en ben ik over een half jaar weer veel in het nieuws. Je weet nooit wat iemand drijft.

Senior Member

Standaard

Ik kijk weer regelmatig op de site vanwege de tegoedbon die ik heel misschien ga krijgen en zie dat de meeste artikelen tijdelijk of voorgoed uit het assortiment zijn en vermoed dat ze voornamelijk het bestaande assortiment aan het verkopen zijn.
    De leveranciers die nog veel geld van hun moeten krijgen,zouden wel gek zijn om net te doen of er niets is gebeurt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten