Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 43 van 46 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 430 van 451
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Als het dan toch goedkoop moest, was je beter af met M-Audio of KRK ofzo, wanneer Genelec/Dynaudio en consorten niet binnen het budget pasten.
    Ik vind het wel geinig dat er best wat studio boeren zijn die écht niet met het meest dure spul werken. En dus ook mixen en masteren over doodnormale KRK's, en nog wat andere niet tyfusdure speakers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    De meeste mensen hebben denk ik toch op z'n minst wel een soundbar?
    Ik ken er meer zonder dan met. Inclusief mijzelf.

Onze tv is van 2008 en heeft nog speakers aan de voorkant, en die zijn bij deze tv voor gesproken woord nog acceptabel (voor mij).
    Heeft ook geen digitale uitgangen, want oud
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 16 februari 2025 om 08:41

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Je doet het best heel knap schat en je raakt me ook echt wel, maar Kate Bush ga je niet evenaren.

En het zou nog mooier zijn als je net als Kate de piano zou kunnen spelen.

Voor de rest van de bands: ik zie veel instrumenten die ik niet of nauwelijks hoor.
    Ik heb vanmiddag naar de herhaling gekeken en de hoge cijfers verrasten mij. Ik vind het wel heel knap en gedurfd wat Kate! doet. Aan de piano dacht ik ook, maar ik vind het belangrijker dat ze de vocalen evenaart en dat vond ik al iets minder. Niettemin een mooie uitvoering en we gaan er nog meer van horen

Die Richie experience glipt er toch nog langs en Faith legt het deze keer af tegen de zingende makelaar die ook onderaan bungelt.

AC in DC is wel een echte tribute. De stem klopt, de act klopt. Klankmatig mag het wel wat scherper heb ik het idee, het klonk wat 'muf'. Lou Rawls en Tom Jones doen het ook naar behoren. Adèle was blijkbaar verkouden, maar dat vond Angela dan weer lekker klinken met die overslaande stem. Bruno Mars ' duet met Lady Gaga (?) kende ik niet. Ik vond het niet zo, maar ik ben geen kenner.

De einduitslag kan toch nog weleens verrassend worden als zelfs Kate! misschien nog een kans gaat maken. Ik zag al een voorstukje van 'Running up that hill' en dat was natuurlijk wel een grote hit.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Moderator

Standaard

Ik denk niet dat Kate de Ziggo gaat halen om de eenvoudige reden dat ook het publiek in deze TV show haar geen hoge cijfer geeft.

Hetzelfde zie je met de real Kate Bush, mensen vinden haar geweldig en mensen vinden haar helemaal niks.

Persoonlijk vind ik haar geniaal.

https://youtu.be/9F5XHZ0NPGc?si=YXA3vo-3V8Gjj1yn

Dit nummer schreef zij toen ze 14 jaar was en let eens op de pianopartij. Dat is vergeleken met het gitaarwerk van ACDC ( met alle respect) van een totaal andere orde.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Die Richie experience glipt er toch nog langs
    Ik word wel een beetje moe van dat continue 'dankbare'...alsof ie zich aan het verkopen is aan een Amerikaans TV publiek, die meer smullen van gevoelige achtergrond-meuk dan menig nuchtere Hollander.
    Verder lijkt het me een sympathieke gast, hoor, maar dat punten proberen te scoren met 'sob stories' is aan mij niet zo besteed.
    En ik vermoed ook dat ie de volgende ronde eruit ligt, of Meeuwis gaat t minder doen.

en Faith legt het deze keer af tegen de zingende makelaar die ook onderaan bungelt.
    Faith vond ik qua zang ook weinig van doen met het origineel. Qua kleding met die 'Go Go' en 'Choose Life' shirts helemaal on point, alleen die stem hè? Best wel belangrijk bij een goeie tribute.

De drummer van mijn cover&tribute band zit ook nog in een Accept tribute en die hebben zo waar een 'Udo' die klinkt én er uit ziet als de echte! Ook 1,5 turf hoog met een 'stevig bourgondische' bouw. Dán heb je als tribute act goud in handen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Moderator

Standaard

Ik ben een keer naar een concert geweest van Accept en ik vreesde dat Udo zou exploderen.

Maar wel een strakke band.

Senior Member

Standaard

Ik vond de zang matig van Faith en totaal niet lijken op George Michael.

Senior Member

Standaard

George michael was deze ronde terecht de minste wel. Volgende ronde verwacht ik dat richie naar huis zal gaan. Guus gaat het ook niet redden, die zijn ze ook al wel met commentaar een beetje op aan het bouwen om naar huis te sturen.

Offtopic: accept is gaaf. Heb ze alleen met de nieuwe zanger gezien helaas, wel UDO een keer solo gezien ook. Op het podium doet hij het wel grappig, maar volgens mij is het een ramp om mee te werken.
    Laatst gewijzigd door Thiez; 20 februari 2025 om 08:12
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    George michael was deze ronde terecht de minste wel. Volgende ronde verwacht ik dat richie naar huis zal gaan. Guus gaat het ook niet redden, die zijn ze ook al wel met commentaar een beetje op aan het bouwen om naar huis te sturen.

Offtopic: accept is gaaf.
    Yep!

Hoop dat de link werkt; dit is hun "Udo" en deze gitarist lijkt ook al een aardig end op d'n Wolf.

Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Ik verwachtte wel al dat Kate! de eindstreep niet zou halen. Qua vocalen vond ik het gisteren nog meevallen, maar het klonk allemaal niet strak. Running up that hill klinkt op plaat vrij elektronisch (drumcomputer) en dit klonk wat te losjes. Mix was ook niet ok, gitaar een beetje te hard.

We zien nu nog steeds Richie Experience die samen met Guus onderaan bungelt met een tiende punt verschil.
    Beide zullen niet bij de finalisten eindigen denk ik.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Moderator

Standaard

Als ex studiobaas/producer en fan van de echte kate Bush vind ik idd dat dit nummer helemaal niet bij het origineel in de buurt kwam.
    En verder vind ik dat ze qua songs de verkeerde heeft gebruikt en dat zeg ik omdat het publiek weer een laag cijfer gaf.

Kate Bush heeft heel veel songs geschreven een een aantal daarvan zal bij een breed publiek wat beter overkomen. Ik noem bijvoorbeeld het 'And dream of sheep' wat een makkelijk in het gehoor liggend liedje is met een prachtige tekst.

Of 'In the warm room' wat ook veel beter zal overkomen bij het publiek dat geen fan is.

Dus heeft mevrouw verkeerde keuzes gemaakt en dat heeft zijn prijs.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten