Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
Je doet het best heel knap schat en je raakt me ook echt wel, maar Kate Bush ga je niet evenaren.

En het zou nog mooier zijn als je net als Kate de piano zou kunnen spelen.

Voor de rest van de bands: ik zie veel instrumenten die ik niet of nauwelijks hoor.
Ik heb vanmiddag naar de herhaling gekeken en de hoge cijfers verrasten mij. Ik vind het wel heel knap en gedurfd wat Kate! doet. Aan de piano dacht ik ook, maar ik vind het belangrijker dat ze de vocalen evenaart en dat vond ik al iets minder. Niettemin een mooie uitvoering en we gaan er nog meer van horen

Die Richie experience glipt er toch nog langs en Faith legt het deze keer af tegen de zingende makelaar die ook onderaan bungelt.

AC in DC is wel een echte tribute. De stem klopt, de act klopt. Klankmatig mag het wel wat scherper heb ik het idee, het klonk wat 'muf'. Lou Rawls en Tom Jones doen het ook naar behoren. Adèle was blijkbaar verkouden, maar dat vond Angela dan weer lekker klinken met die overslaande stem. Bruno Mars ' duet met Lady Gaga (?) kende ik niet. Ik vond het niet zo, maar ik ben geen kenner.

De einduitslag kan toch nog weleens verrassend worden als zelfs Kate! misschien nog een kans gaat maken. Ik zag al een voorstukje van 'Running up that hill' en dat was natuurlijk wel een grote hit.