Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 39 van 46 EersteEerste ... 293738394041 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 390 van 451
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Het is helaas niet gelukt. Wat heb ik gemist?
    Niet echt veel. Heb een klein stukje (herhaling?) gezien.
    Groepje Ambonese jongens hadden i.m.h.o. een spetterend optreden - naar welke band het was gemodelleerd is me niet duidelijk maar soit. Lookalike van Prince & Co vond ik gewoon slecht. Zoals al gezegd is Purple Rain nou niet direct een knallende binnenkomer, en al helemaal niet met een gitaarsolo die kwalitatief eh... ontoereikend was.
    Tom Jones - of je er nou van houdt of niet - zette een goede performance neer, gesteund door een fijne band (weet niet of die erbij hoorde).
    Treffende beschrijving van de jury....
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Ik had van een deelnemer begrepen dat die Indo's juist heel goed waren, maar wellicht zijn er meer?

Senior Member

Standaard

Ik denk dat je doelt op die Bruno Mars tribute band.

Tja, ik denk dat de kaarten grotendeels al geschud zijn. Adèle en Bruno Mars komen in de Ziggo en ik denk Tom Jones ook nog wel.

Blijft de vierde act over. We hebben nog 3 nieuwe bands te gaan, maar die geef ik eigenlijk al geen kans. De Ziggo moet een aantal avonden vol voor een breed publiek, dus dat worden sowieso geen AC/DC, Kate Bush of Lou Rawls.

Hebben we nu nog George Michael, Lionel Richie, Supremes en Guus Meewis en natuurlijk Dizzy Man's band.

Lionel Richie moet na 2 ballads toch eens een ander geluid laten horen. Hij zingt wel goed, maar zo komt hij er niet.
    George Michael krijgt ook wat kritiek, hoewel ik dit nou juist een kanshebber zou vinden.
    Supremes is het ook niet.
    En Dizzy Man's band hebben de grote 2 hits al gespeeld en bijna niemand kent ze.
    Over Guus zijn ze wel positief en ik denk zelf wel dat dit de vierde act in de Ziggo gaat worden.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ik denk dat je doelt op die Bruno Mars tribute band.

Tja, ik denk dat de kaarten grotendeels al geschud zijn. Adèle en Bruno Mars komen in de Ziggo en ik denk Tom Jones ook nog wel.

Blijft de vierde act over. We hebben nog 3 nieuwe bands te gaan, maar die geef ik eigenlijk al geen kans. De Ziggo moet een aantal avonden vol voor een breed publiek, dus dat worden sowieso geen AC/DC, Kate Bush of Lou Rawls.

Hebben we nu nog George Michael, Lionel Richie, Supremes en Guus Meewis en natuurlijk Dizzy Man's band.

Lionel Richie moet na 2 ballads toch eens een ander geluid laten horen. Hij zingt wel goed, maar zo komt hij er niet.
    George Michael krijgt ook wat kritiek, hoewel ik dit nou juist een kanshebber zou vinden.
    Supremes is het ook niet.
    En Dizzy Man's band hebben de grote 2 hits al gespeeld en bijna niemand kent ze.
    Over Guus zijn ze wel positief en ik denk zelf wel dat dit de vierde act in de Ziggo gaat worden.
    Oké, maar Joe Cocker was blijkbaar niet haalbaar......
    Maar goed, ik heb dus een uurtje geleden de laatste uitzending bekeken en ben niemand van jouw recensie tegengekomen.

Senior Member

Standaard

Heb nu pas aflevering 1 gezien;

Bruno Mars serieus goed (terwijl 't niet echt m'n ding is). En ja Erik, dat waren die Ambonezen.

Guus=braaf, maar ok. Adele best goed.
    Die Prince, ik dacht eerst nog 'wat zijn jullie kritisch', hoewel ie wel erg veel vrijheden nam qua zang timing....maar vanaf die gitaarsolo en hoge uithalen ontspoorde alles behoorlijk... Oeff.
    Coldplay...tja, iedereen die mij een beetje kent, weet dat als er 1 band is die ik collectief uit de muziekhistorie had kunnen wissen... Volledig zitten luisteren toch voor een eerlijk oordeel en naast wat hoorbare zenuwen in de zang vond ik 't best aardig richting de real deal klinken, maar idd met meer 'plezier' dan het origineel, wat de jury ook beaamde. Dat is één van de (vele) dingen die mij aan 't origineel stoort; dat lijzige, ongeïnteresseerde. Totaal geen pit, bezieling, overtuiging.
    Tom Jones; best leuk en vermakelijk (goeie band!), maar mist het echte diepe qua klank van het origineel.

Dus puur op basis van kwaliteit en het origineel benaderend: Treasure/Bruno Mars
    Laatst gewijzigd door Speeddemon; 1 februari 2025 om 21:46
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Moderator

Standaard

Ik heb vanavond gekeken en wat mij betreft komt die ACDC band wel heel dicht bij het origineel.

En ik vond die Adele ook echt goed, die raakte me echt wel.

Maar ik lees op facebook heel veel klachten over het geluid, de zang zou veel te zacht zijn, hebben jullie dat ook?

Ik heb het geluid over de stereo met TDL speakers en dat is niet super, maar goed genoeg en de zang kan ik goed volgen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Ja kijk TDL speakers.... daar heb je het al.

Senior Member

Standaard

AC in DC is best overtuigend, gelukkig heeft de zanger het geluid van Bon Scott en niet dat gekrijs van Brian Johnson.

The Richie Experience is de volgende die eruit gaat denk ik.

Dat de zang zacht zou staan ervaar ik niet.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ja kijk TDL speakers.... daar heb je het al.
    Ik denk dat je met elke redelijk goede speaker de zang goed kunt volgen, al heeft dat ook wel te maken met de techniek van de zanger(es).
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Nahja Han, ik weet niet wat TDL speakers zijn. Kun jij hier dat wat mee?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten