Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 77
    Senior Member

Standaard

Dat hele kundige incl. rasgueado doet mij helemaal niets. Ik houd meer van melodie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dat hele kundige incl. rasgueado doet mij helemaal niets. Ik houd meer van melodie.
    Ja, dat mis ik er ook in. Het draait vooral om techniek en trucjes. Een beetje over de top. Al die gitaristen lijken ook veel op elkaar qua spel. Sommige nummers van Covet bijvoorbeeld kan ik dan wel weer waarderen, maar ik moet er niet veel langer dan vijf nummers naar luisteren.

Senior Member

Standaard

Ik zit maar te kijken naar die Kiesel Zeus pffff, ik vind de Ibanez Q echt niet mooi. HEt enige Ibanez model dat ik niet mooi vind Die Zeus daarentegen, wauw, wat een looks

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik zit maar te kijken naar die Kiesel Zeus pffff, ik vind de Ibanez Q echt niet mooi. HEt enige Ibanez model dat ik niet mooi vind Die Zeus daarentegen, wauw, wat een looks
    Ik vind geen enkele headless echt mooi juist vanwege het ontbreken van een headstock maar als ik dan toch gedwongen zou worden om te kiezen vind ik de Ibi Q toch een stuk aantrekkelijker dan die Zeus.

Senior Member

Standaard

Het is bijzonder hoe sommige dingen zo lelijk kunnen zijn dat ze uiteindelijk toch een soort aantrekkingskracht genereren
    Die Q series met burl top heeft dat ook wel bij mij. Zo'n Kiesel vind ik door de vorm van de body dan weer wat minder.

Senior Member

Standaard

Ja, ik best Ibby fanboi, maar die headless, brrrr, nee. Ik vind alle Kiesel headless modellen mooi echt allemaal, maar die Zeus en Osiris stelen de show. Maar overseas shipping, de kosten ervan, invoerheffing, wordt prijzig. Ga sowieso kijken of Patrick Koopmans nog wat van mijn NK Headless kan maken. Daar had ik Hipshot headless hardware op laten zetten, maar het hout is matig en werkt best veel nog. Nu loopt één fret echt giga aan. Ik hoop dat Patrick er wat mee kan zonder dat de gitaar uit elkaar knalt. Maar hij is wel heel mooi

Ik had graag een Steinberger By Spirit GU Deluxe gewild maar dan had ik een paar jaar geleden mijn slag moeten slaan. Meeste zijn allemaal opgekocht. Nog een paar uit Japan te kopen, maar ook dan weer shipping en alle extra kosten. En net even niet de mooie modellen die ik wil.

Ik blijf gewoon F5 op headless

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ja, ik best Ibby fanboi, maar die headless, brrrr, nee. Ik vind alle Kiesel headless modellen mooi echt allemaal, maar die Zeus en Osiris stelen de show. Maar overseas shipping, de kosten ervan, invoerheffing, wordt prijzig. Ga sowieso kijken of Patrick Koopmans nog wat van mijn NK Headless kan maken. Daar had ik Hipshot headless hardware op laten zetten, maar het hout is matig en werkt best veel nog. Nu loopt één fret echt giga aan. Ik hoop dat Patrick er wat mee kan zonder dat de gitaar uit elkaar knalt. Maar hij is wel heel mooi

Ik had graag een Steinberger By Spirit GU Deluxe gewild maar dan had ik een paar jaar geleden mijn slag moeten slaan. Meeste zijn allemaal opgekocht. Nog een paar uit Japan te kopen, maar ook dan weer shipping en alle extra kosten. En net even niet de mooie modellen die ik wil.

Ik blijf gewoon F5 op headless
    Ik kreeg 2 weken geleden ook een NK headless binnen om te verbouwen. Deze klant wil dat de gitaar helemaal hoogglans wordt. Fretwerk en pickups en hardware hoef ik niks mee te doen (gelukkig). Heb geen idee in hoeverre deze ook werkend hout heeft. Zien we vanzelf wel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ik kreeg 2 weken geleden ook een NK headless binnen om te verbouwen. Deze klant wil dat de gitaar helemaal hoogglans wordt. Fretwerk en pickups en hardware hoef ik niks mee te doen (gelukkig). Heb geen idee in hoeverre deze ook werkend hout heeft. Zien we vanzelf wel.
    Ah, laat even weten wat je er van vindt binnenkort? Ben wel benieuwd!

Senior Member

Standaard

Is Strandberg niks, Fusion?

Senior Member

Standaard

Kwalitatief vast heel goed, en de goedkoopste Strandberg is goedkoper dan de goedkoopste Kiesel, maar vind de body shape niet zo mooi. Kiesel in alle headless vormen en de oude Steinberger Gx series zijn wel t mooist voor mij. En de oude NK headless, die eerst serie (die ik dus heb), maar ja, kwaliteit errug matig.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten