Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
Het verloop van het EB volumepedaal is niets raars, zoals jij het beschrijft. Zit namelijk een logaritmische potmeter in die reageert als de volumeknop op je gitaar. Sluit je 'm aan op een lijnsignaal, dan krijg je inderdaad een onnatuurlijk verloop.
Ik las eigenlijk dat het vreemde verloop zich voordoet bij de Roland, en niet bij de Laney. Dat is dan toch wel vreemd, toch?