
Oorspronkelijk geplaatst door
dml
Het verloop van het EB volumepedaal is niets raars, zoals jij het beschrijft. Zit namelijk een logaritmische potmeter in die reageert als de volumeknop op je gitaar. Sluit je 'm aan op een lijnsignaal, dan krijg je inderdaad een onnatuurlijk verloop.
Favorieten/bladwijzers