Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Goed jou gezien te hebben Gus . Dank je wel. En helemaal wederzijds, Hendriksje! Je bent een heul fijne vent. Vriendelijke groet, gus
In Tartiflette we trust…..
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers