Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Hoi hoi Die was toch al aangekondigd? Misschien was het wishful thinking? Ik kijk er zeker nu al naar uit. En ik hoop ik niet alleen. Wie weet komt er nog iemand mee. Wij zien ons daar, zeggen de Germany’s. Vriendelijke groet, Gus Dat ging over 2023, denk ik.... Tot 20 april!!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk. https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers