Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Threaded View

  1. #2

    Standaard

    Hoi hoi
    Die was toch al aangekondigd?
    Misschien was het wishful thinking?

    Ik kijk er zeker nu al naar uit. En ik hoop ik niet alleen. Wie weet komt er nog iemand mee.
    Wij zien ons daar, zeggen de Germany’s.

    Vriendelijke groet, Gus


    Op een made

    Dit weekend ging een groepje maden
    in Scheveningen pootjebaden
    De welbespraaktste van het stel
    sprak: ‘Makkers, merken jullie wel?
    Er zijn hier heel wat maden bij
    die made zijn in Germanij.’

    Kees Stip (1913-2001)
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 10 maart 2024 om 18:50
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top