Begrijp ik goed dat je de focusrite dus tot "in het rood" kunt krijgen, en dat deze dus eigenlijk genoeg gain zou moeten hebben voor de microfoon?

Kan ook in microfoon of in kabel zitten? Dat eerste is wat lastiger uitsluiten, maar misschien kun je de kabel wel wisselen?
Is het ook op beide kanalen van de focusrite hetzelfde?