Hoi hoi
Right. Ik dacht aan twee dingen:

- fantoomvoeding (hoi Han, je was me voor)
En

http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-You-Were-Here

Jammer dat van die laatste de video’s er niet meer zijn.

Ik ben blij dat je weer met muziek bezig bent.
Vriendelijke groet, Gus