-
21 februari 2022, 09:21
Onze zangeres was er vooraf al van overtuigd dat het doorgestoken kaart was ;-) En commercieel gezien is dat natuurlijk ook wel slim. Persoonlijk denk ik niet dat het volledig van te voren gepland was, je hebt altijd onzeker factoren. Ik denk dat A-Fever ook commercieel gezien een goede Ziggo-keuze geweest zou zijn, dus waarom die eruit gingen is me een beetje een raadsel (en je weet het niet: misschien heeft Mojo wel (auteurs)rechtelijke troubles zien aankomen aangezien Abba nog steeds - virtueel - optreedt). Ik denk dat alleen de volgorde en misschien de 4e band nog als variabel werden beschouwd.
Persoonlijk vind ik het jammer dat de Eagles eruit lagen, die vond ik gewoon erg goed. Brucified is technisch nog wel het één en ander op aan te merken maar het zijn zulke sympathieke gasten dat die absuluut de gun-factor hebben.
Het was een erg leuke ervaring om mee te doen en we hebben al een aantal optredens staan die we zonder dit programma waarschijnlijk niet gekregen zouden hebben (en dat worden er hoop ik nog veel meer). En Nederland is toch een leuk muziekprogramma rijker. Misschien een editie maken met als hoofdprijs een optreden in Paradiso ipv de Ziggo? Voor de minder bombastische acts 😉
Regels voor berichten