Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 46 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 451
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    ABBA had ik eerlijk gezegd niet verwacht. 'Waterloo' is niet overtroffen, maar ze zijn best goed voor een feestje in de Ziggo Dome.
    Jury heeft wel gelijk dat het netjes is, maar wat wil je dan?

Van Brucified snap ik nog steeds niks. Ik vind ze keer op keer niet overtuigen. Maar dan moeten ze in de uitzending ook niet voor 'I'm on fire' en 'The River' kiezen. Ziggo Dome betekent stadion rockers. Ze hebben een grote band en het komt gewoon niet uit de verf.

Eagles Legacy deden het al wat beter, maar het jury kritiek snap ik wel. Het is qua materiaal een wat gezapige band en in slaap vallen ligt op de loer. Ik heb hier nog een dubbel live-lp die ik ook nooit op zet want er is niet doorheen te komen. Maar ze zijn er nog niet, ik zie ze nog steeds afvallen.

Queen kan denk ik niet meer stuk, Billy komt er ook wel. Verder zie ik Bob Marley nog wel doorgaan en dan is verder mijn voorkeur Ivy Wonder boven Eagles en Brucified.
    Ik ben het hier mee eens. Ik vond Brucified ook weer niet echt overtuigend. De zanger lijkt er voor mijn gevoel totaal niet op qua stem en ik vond zijn timing ook wat raar soms. Ik vind ABBA qua tribute band beter. Ivy Wonder is een goede band maar vind ik niet echt speciaal op Stevie Wonder lijken, maar meer op een goede allround band die Stevie Wonder covered. Marley vind ik normaal erg goed, alleen deze keer vond ik ze net wat te gehaast spelen.
    Mijn voorspelling: Queen, Billy Joel, Bob Marley en the Eagles. Ook in die volgorde.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Senior Member

Standaard

De Queen tribute is echt heel erg goed. Beetje jammer dat de zanger lijkt op het sullige broertje van Snollebollekes, maar man wat een stem!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    De Queen tribute is echt heel erg goed. Beetje jammer dat de zanger lijkt op het sullige broertje van Snollebollekes, maar man wat een stem!
    Hahaha, arme Ward! (Zo heet ‘ie.) Hele geschikte gozer en inderdaad erg goede zanger. Vind dat ze het wel verdienen, ze hebben hun act goed voor elkaar (zijn ze ook al heel lang mee bezig) en waren ook echt profi in de benadering naar Talpa toe (in tegenstelling tot wij, hahaha).
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Hahaha, arme Ward! (Zo heet ‘ie.) Hele geschikte gozer en inderdaad erg goede zanger. Vind dat ze het wel verdienen, ze hebben hun act goed voor elkaar (zijn ze ook al heel lang mee bezig) en waren ook echt profi in de benadering naar Talpa toe (in tegenstelling tot wij, hahaha).
    Oh, dat geloof ik zeker! Lijkt me ook een sympathieke vent. Het doet verder ook niks af aan de hele act, het viel me gewoon op toen ik ze voor het eerst zag. De verrassing was dan ook groot toen ik ze (en vooral hem) hoorde!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Zit iedereen klaar voor de finale? 😉
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Ik vermaak me prima.

Senior Member

Standaard

Zoals ik al voorspelde ging Eagles Legacy eruit.
    Ivy Wonder koos toch voor een van de slappe hits. Had even geknald met 'Master Blaster' of 'Higher Ground', maar nee... gemiste kans.
    Brucified vond ik nog steeds niet overtuigen, maar ze kozen wel voor 'Born to run'. De uitvoering vond ik nog steeds matig, maar er stond nu wel hoorbaar een E-Street Band en dat heeft ze wat mij betreft gered.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Terechte uitslag.
    Queen terecht 1, helemaal klaar voor Ziggo!
    Mooi dat Marley het gered heeft uiteindelijk.
    Leuk seizoen, enorm genoten 👌

Senior Member

Standaard

Ik heb de hele wedstrijd een beetje gemist, sorry.

Senior Member

Standaard

Op zich een vrij voorspelbare uitslag. Ik denk dat de uitslag voor de jury al van te voren bepaald is. Aangezien het Ziggo wel gevuld moet worden.

Zelf vond ik the Eagles beter dan Brucified. En Bob Marley had voor mij derde moeten zijn. Stuk betere en strakkere band dan Brucified.

Ik vond het al met al een leuk seizoen. Al wordt er iets te duidelijk naar de Ziggo toegewerkt in de uitslag ipv de bands te beoordelen voor wat ze zijn, namelijk een tribute en niet per definitie om de Ziggo op zijn kop te zetten. En er hadden wat meer bands per uitzending kunnen afvallen en nieuwe erbij om het minder voorspelbaar te maken qua uitslag.
    Laatst gewijzigd door apekop; 20 februari 2022 om 00:13

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten