Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
De Eagles vind ik ook gewoon keigoed, misschien wel mijn persoonlijke favoriet. Ben echt benieuwd hoe ver ze gaan komen, ik gun het ze zeer zeker.
Ik heb het idee dat zij wel eens de volgende afvaller kunnen zijn. Ze hebben al vrij vroeg ingezet met Hotel Calofornia, dus daar gaan ze niet meer overheen. Desperado hebben ze gedaan en de score bleef ondanks dat het knap is meteen wat achter.
Er wordt gehamerd op Ziggo Dome en de achterste rij die bereikt moet worden. Ze moeten wel een beetje gas geven denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
Waar ik toch wel wat moeite mee heb is dat het programma niet eenduidig is in wat nou precies een goede Tribute moet zijn. Zo close mogelijk qua sound en look? Of goede vibe en energie die eer doet aan het origineel maar geen exacte kopie is? Allebei wat voor te zeggen natuurlijk. Maar goed, ga er maar aan staan als jury, niet eenvoudig denk ik. Hun oordeel zwabbert nog wel eens vind ik, maar het zijn ook maar mensen. Denk niet dat ik het beter zou doen ;-)
Artiesten zelf klinken ook live niet altijd als de studio opnamen. Dus wat wil je benaderen? Zoals de band zelf live op het podium staat? Of de studio opnamen?