Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Threaded View

  1. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Het is een acoustische gitaar dus je moet de tabel Staalsnaar aanhouden.

    Nogmaals: NIET AAN HET HOUT VAN DE BRUG SCHAVEN!.
    Zo, duidelijker kan ik het toch niet zeggen?

    Nieuw brugkammetje en de hals afstellen, dat is waarschijnlijk alles wat er nodig is.

    Voor de beeldvorming: als de hals correct is afgesteld zou de brugkam zelfs hoger kunnen.
    Bij de 12e fret komen de snaren dan toch lager te liggen, en de gitaar zal over de hele hals soepeler te bespelen zijn. Het werkt allemaal in op elkaar, het ligt niet aan één ding.
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 12 januari 2022 om 10:36
    "In God we trust, all others pay cash."

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top