Ik gebruik meestal apps, maar moet altijd wel op gehoor nog een beetje finetunen. Ik had een app op mijn Windows telefoon met stroboscoop effect. Dat vond ik fijn, maar nu heb ik een iPhone. Omdat ik die stroboscoop fijn vond heb ik deze voor mijn verjaardag gevraagd: https://www.bax-shop.nl/stemapparaat...ductinformatie
Maar moet ik wachten tot ik jarig ben a.s. zondag of ik het echt wat vind.
Ik zag een recensie op Youtube waarin het me wel een aardig dingetje leek.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers