als ik bandjes mix dan kijk ik ook veel op de tablet en telefoon.
geeft veel ergernis van muzikanten.
je ziet dat inderddaat steeds vaker. En de vijandigheid van de muzikanten groeit dan ook. Zonder er natuurlijk over te communiceren. Want het is een complot van Q-annon achtige afmetingen





probleem is wel dat ik de mix doe via een app . op de tablet bedien ik de zaalmix in zijn totaal en ik heb op de telefoon een "shortcut" scherm met de belangrijkste delen (solokanalen, galm aan uit en zo voort)
als ik niet geregeld op mijn telefoon zit? Dan gaat die schuif bij jouw solo dus niet open.