We hadden met de karaoke band specifiek in het contract dat als er geen publiek aanwezig was we niet speelden maar er wel betaald moest worden. Karaoke zonder publiek is ook vrij lastig 😎 En als er dan niemand wat aan kan doen is dat één ding, maar een paar keer meegemaakt dat er nauwelijks aan publiciteit was gedaan en dan nog geen tien man in de zaal. In Dordrecht zelfs een keer drie mensen, waarvan twee elkaars huig aan het verkennen waren.
Niet optimaal maar zoals gezegd, voor karaoke heb je publiek nodig. En als je dan ergens binnen komt waar honderden flyers in het gebouw zelf liggen en er nauwelijks publiciteit in lokale media en op internet te vinden is, tja. Ik zit ook niet voor mijn lol voor niks in een bus naar de andere kant van het land en de bus, boeker en chauffeur moeten ook betaald worden.
@ Fobo: blijkbaar zijn er hier mensen met uiteenlopende ervaringen. Misschien ligt dat aan de verschillende genres en circuits waarin men opereert, ik weet het niet en jij denk ik ook niet, aangezien je ons niet kent. Wat jij vervolgens doet is waardeoordelen vellen over andere mensen en hun ervaringen. Moet jij verder weten maar is wel een beetje jammer wat mij betreft. Kwestie van mensen in hun waarde laten.
Favorieten/bladwijzers