Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
Ik zit even de handleiding van de C.A.B. M te lezen. Wat wellicht nog beter werkt is om de C.A.B. M direct op je buizenversterker aan te sluiten. Dan de Captor (of een echte speakercab) als load aan de "speaker out" van de C.A.B. M aansluiten. De DI uitgang van de C.A.B. dan naar je interface.

Op die manier krijgt je C.A.B. M het meest directe sound van je versterker, zonder eerst de load van de Captor in je signaalketen ertussen.
Daar heb ik ook naar zitten kijken inderdaad. Da's o.a. waarom ik de vraag had met welke kabels aan te sluiten. Volgens mij zit ik dan aan twee speakerkabels en een microfoonkabel met twee keer xlr, wat op zich ook geen probleem is. Da's inderdaad ook een optie. Als ie binnen is zal ik 's kijken wat het beste werkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
Ik heb even wat op YT gekeken over de CAB M, maar ik moet zeggen ik ben onder de indruk. Heb nog niet durven kijken hoeveel neuro's dat kost, maar het is een prachtig apparaat, wat prima dienst zou kunnen doen in mijn (Home)studio.......

Congrats met jouw aanschaf!!!!
Dank u. Die C.A.B. M is op zich nog niet eens zo duur. Alleen wil je stil opnemen, dan zit je wel weer gelijk aan een extra load, of preamp vast. En dat maakt het alsnog wel vrij prijzig. En een externe geluidskaart natuurlijk en ook die zijn niet heel goedkoop. Maar de Captor heb ik al een jaartje of twee, dus die kosten heb ik al gehad.

@telecastermaster: Kan je bij die Valeton ook externe IR's uploaden, of eigen IR's maken? Ziet er qua specs ook uit als een leuk apparaatje en Valeton is niet zo duur toch?