Ik zit even de handleiding van de C.A.B. M te lezen. Wat wellicht nog beter werkt is om de C.A.B. M direct op je buizenversterker aan te sluiten. Dan de Captor (of een echte speakercab) als load aan de "speaker out" van de C.A.B. M aansluiten. De DI uitgang van de C.A.B. dan naar je interface.

Op die manier krijgt je C.A.B. M het meest directe sound van je versterker, zonder eerst de load van de Captor in je signaalketen ertussen.