Zal idd verschillen per persoon. Thuiswerken, een vrouw die Corona heeft gehad en er nog steeds niet bovenop is, drie thuis scholende kinderen en mijn eigen werk en privé wat door genoemde omstandigheden steeds meer door elkaar heen loopt, het was de afgelopen vier maand allesbehalve normaal te noemen. Daarbij mis ik nu echt de interactie met mijn collega’s. Het is zo’n leuke club, en ik leef enorm op van contact met mensen. Ik zit nu op mijn eigen eilandje, en dat voelt erg beperkt. Woon-werk kostte me al niet zoveel tijd, ik was altijd al op tijd thuis. Dus voor mij is het eigenlijk alleen maar drukker geworden. Vooral mentaal.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers