-
Maar goed... al zou ie er wel vreselijk goed uitzien met dito praatjes... de tijd van de shredders ligt al ruim lang achter ons en je zal deze jongen dus nog weleens tegenkomen op beurs als ie een clinic geeft als endorser van een van de vele gespecialiseerde shred/metal gitaarbouwers Of als sessiegitarist van een buitenlandse equivalent van dreetje fuckin Harzes maar mooier gaat niet worden in 2021 voor dit soort gitaristen.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers