Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Bij mij deed die Freqout gewoon wat hij moest doen, zolang hij maar voor de dirt pedalen stond. Ik kan me ook voorstellen dat hij met een wah of ander filter ervoor wel eens een verkeerde noot zou kunnen reproduceren.
Trouwens, als je speelt met echte feedback dan krijg je ook niet altijd het gewenste resultaat.
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
Het reageert simpelweg heel anders dan een versterker op aardig volume en dan een noot laten zingen. Ik heb de eigenschap om een noot weg te vegen (weet even niet hoe ik dat beter moet omschrijven). Als ik dat met de Freqout doe, dan gaat de noot mee naar beneden als een fluit, heel onnatuurlijk. Bij een versterker op volume heb ik dat niet. Ik had ook een beetje verwacht dat de Freqout op zich wel de noten die normaal gesproken niet altijd helemaal lukken om uit te laten zingen in feedback, wel kan laten uitzingen. Maar da's helaas geen garantie. Als ik 'm op die manier wil gebruiken, moet ie voor mij juist wel het gewenste resultaat geven. Dat viel me wat tegen. Maar ik ben er een beetje mee aan het experimenteren hoe ik 'm ook kan gebruiken, ook aan de hand van wat filmpjes.
Wah er voor of er achter maakte bij mij niks uit, allebei geprobeerd. Misschien komt het door de true bypass pad waar m'n wah op staat dat het geen verschil maakt, ik weet het ook niet. De rest staat in een loop switcher, na de wah en Freqout.
Neo Instruments Micro Vent 16 erop gezet.
![]()
Inderdaad. Mooi strak!
Gezocht: Ibanez DE7
Ik zie geen kabels, dus dit is allemaal fake news mensen, trap er niet in!
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers