Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
Lekker hoor. Erg leuk en origineel gedaan!

"You Belong to me" is ook erg mooi; zou zo maar op FIP Jazz gedraaid mogen worden.
Thanks man! FIP Jazz is frans? Ik ken het niet....