Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Lekker hoor. Erg leuk en origineel gedaan! "You Belong to me" is ook erg mooi; zou zo maar op FIP Jazz gedraaid mogen worden. Thanks man! FIP Jazz is frans? Ik ken het niet....
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers