P90 heeft veel meer mids dan een humbucker, iets om rekening mee te houden wellicht
Was dit nuttig? Y/N Ik ben blij dat ik momenteel in Pepe's onderschrift wordt geciteerd.
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers