Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
Dat herken ik wel een beetje, alhoewel ik ook niet de top FRFR dingen heb gehoord denk ik.
Ja ik heb een Electro Voice, dat is niet echt de top maar ook niet echt heel goedkoop. Friedman had wel een FRFR monitor maar die was 1200 euro geloof ik. Dat is wel geld en een powered Kemper met traditioneel cabinet voldoet prima. Als je wil dat het als een gitaarcab klinkt, speel dan door een gitaarcab zou je haast zeggen...
Hoor overigens wel aardige dingen van de Laney LFR-112 FRFR Active Cab. Dat ding ziet er iig uit als een gitaarcabinet dus dat deel heb je vast
Als ik overnieuw zou moeten kiezen zou een Kemper Stage met zo'n ding zeker het proberen waard zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
Zelf wel ik nu nog wel wat uitgebreider aan de gang met modelling icm IEM, maar de tweedehands prijzen van Helix en Kemper (rack) zijn vaak heel hoog, en in geval van laag ook nog regelmatig nep, zo lijkt het.
Sommige tweedehands vraagprijzen snap ik ook niet; Non powered Kemper met remote kost €2150,- of zo? Bij en vraagprijs van rond de €2000,- haak ik dan sowieso al af, voor dat prijsverschil zou ik nieuw kopen.

Ja dan waarschijnlijk met 'voor honderden euro's' profiles erbij ofzo...
Zag er toevallig van de week een voorbij komen voor 1600, non powered incl. remote en dat vond ik gevoelsmatig nog genoeg.