De opnames, bevatten die het zaalgeluid, of zijn dat opnames uit de mengtafel?
In het laatste geval, als bv een versterker flink hard stond, en hij staat daarom zacht bijgeschoven (of uit) op de mengtafel, dan heb je al een verrotte balans natuurlijk. Tenzij hele grote zaal, of evt buiten.

Altijd met dezelfde geluidsman werken is ideaal. Hoeft het nog niet eens zijn eigen PA te zijn.