Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Threaded View

  1. #6
    Member
    Geregistreerd
    18 februari 2011
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    34

    Standaard

    Hij is 3 mnd oud, de ex-eigenaar heeft een niks met fender.. ieder zn ding zou ik zeggen.
    Ik heb een factuur die op zijn naam staat en geen kassabon ofzo.
    Als ik bij de lidl een apparaat inlever wat het niet meer doet krijg ik met kassabon zo mn geld terug op mn rekening.

    Er is niks mis met die hotrod en het is een blijverd daar niet van maar het is dan toch te maf dat je dat ding niet “op naam” kan krijgen en mocht er dan toch iets mis gaan dat je geen recht op garantie hebt?!? Die gasten hebben toch hun centjes op de bank staan...

    Btw de ex-eigenaar werkt helemaal mee en snapt er ook niks van..
    Laatst gewijzigd door senna101; 19 augustus 2019 om 21:57
    The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoo's

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top