
Oorspronkelijk geplaatst door
Da Vinci
Je denkt hier verkeerd om. Prio nr. 1 bij ieder concert is om dat volume dat op stand instant-tinitus staat zo veel mogelijk te dempen. Dat doe je niet met die witte dingen die bij je iPhone zaten, maar met goede op maat gemaakte in-ears of zeer goed afsluitende over-ears. Dan haal je er een db of 35 uit. Zelf vind ik dat vaak nog hard zat, gelet op hoe de bassen etc. doorkomen. Vanaf daar ga je dan toevoegen wat je nodig hebt. Niet enkel qua volume, maar mn. qua EQ. Het geluid op mijn in-ears is dan ook altijd vrij zacht, maar qua EQ alles behalve vlag. Laag eruit, hoog erin.
Favorieten/bladwijzers