regel 1 : let er op dat je bij een externe router niet "de input" gebruikt. Maar gewoon een van de 4 of 6 poorten. (er zit altijd een poort op die naar een UPC/ziggo kastje moet. Die moet je NIET gebruiken.

sowiso is de ingebouwde wifi router van de behringer het enige wat matig is.
Het is redelijk common knowledge dat je bij een digimixer eigenlijk altijd een externe wifi router moet gebruiken. Ook bij andere merken.

Ik heb er een sweex aan hangen.

Het bij behringer mogelijk om een raspberry Pi als ethernet computer te gebruiken bij het mixen. Ik gebruik dat om altijd een backup voor wifi te hebben. Als je namelijk even veel publiek hebt die allemaal hun instagram en facebook staan te updaten dan is de bandbreedte meestal voor 2 a 3 nummers helemaal vol....

voor 4 tientjes koop je zo een raspberry Pi en vrijwel iedereen heeft nog wel ergens een oud computerscherm met toetsenbord+muis liggen.
Daarop draai je rocksolid hun linux versie van het PC programma.