
Oorspronkelijk geplaatst door
Da Vinci
Mijn kennis van netwerken is vrij beperkt dus ik vind het lastig om heel concreet aan of wat jij stelt klopt of niet...
De reden dat ik er een wifi-router aan hang is dat het signaal uit de Behringer zelf gewoon knudde is. Dat had ik vooraf al gelezen en een externe wifi-router (ik had die sitecom toch nog liggen) zou dat probleem verhelpen.
Qua opzet zou dat mi. hetzelfde zijn zoals het in onze vorige band ging met de Mackie. Die had geen wifi dus wat sowieso altijd afhankelijk van een externe router.
Die Mackie ging naar de wifi, wij logde met 5 ipads op dat wifinetwerk en het feest kon beginnen.
Wat betreft de SSID; die stond standaard wel op X-Air idd. Echter heb ik dat gewijzigd naar de naam van mijn router. Er moest ook een key ingevuld worden en wist niet waar ik die dan weer vandaan zou moeten halen...
Favorieten/bladwijzers