Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
Ik had een keer een 5-gitarenstand gewoon lekker 5 uur lang voor mijn deur staan (een rijtjeshuis, dus gewoon aan de openbare weg). Vond de koerier handiger dan bij buren afleveren of mee terugnemen en de dag erop opnieuw proberen ofzo. Gelukkig stond ie er dus nog toen ik thuis kwam
Misschien dacht men dat het een fietsenstalling was. Beetje dicht op elkaar voor 5 fietsen, maar voor een leek zo op het eerste gezicht...