-
Bedankt voor jullie reacties, denk dat ik daar wel mee vooruit kan. Een load box heb ik al staan, dat was ik vergeten om erbij te vermelden. Een van de redenen dat ik op zoek ben naar een standalone interface is om mijn computer te ontlasten (en latency-problemen mee te verhelpen) en conflicten met drivers op te lossen.
Heb nu namelijk erg veel problemen met mijn Toneport UX2 met Asio4All.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers