-
Met alleen send zonder return verbreek je verbinding met de poweramp. En 12AX7 pre-amp buizen kan je belasten zonder speaker load. Tenminste, op mijn JMT30.
Als send return parallel geschakeld is, dan weet ik het niet.
Ik heb de gratis Voxengo Boogex plugin om de poweramp te simuleren, beetje clean instellen. Of een VST tube warmer voor LeCab, of erachter, dat kan ook. Het klinkt allemaal wel ok, maar echt diep en warm en rond wordt het niet. Het is ook meer de simulatie van een opname door een microfoon voor een cabinet, dan van een cabinet zelf, denk ik.
Ik speel geen high gain, ik zoek vooral een lichte crunch, of een warme cleane tone. High gain gaat eigenlijk best goed met LeCab.
Laatst gewijzigd door raabje; 11 juni 2018 om 22:21
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers